Aysebrkr sarılığın tedavisi mama değil. tokluk ve ekstra doyuruculuk. inada gerek yok ki , şu tek doktora bağlı kalma inanışından kurtulun. her doktor farklı düşünceleri benimser. mamayla 1 haftada düzeltebileceğimiz şeyi niye 1 ayda düzeltelim. aile baskısı yüzünden mama vermedim, hem çocuğum sarılık oldu hem de stresten sütüm kesildi.