Aysebrkr bizde doktoru dinledik ve oğlumun sarılığı tavan yaptı,ilk gittigimzi doktor yüzünden sarılık18 oldi,aç olmasa sarılık yükselmez çünkü sarılık açligi sever,benden naçizane tavsiye gerisini siz biliyorsunuz ben 1 gece oğlumdan ayrı kaldım çünkü fototerapi aldı yavrum,tamamen size kalmış ama mama alınca hemen düşüyor çünkü kaka yoluyla dışarı atıyorlar