Gllddliii Hayallerhayatolsa lansinoh biberon aldım şimdi aklı başında olduğundan mı almıyo biberonu anlamıyom bide avent mi denesem
snyck Gllddliii hayirli olsun hepsi duzene girer arkadasimda daha yeni 6 aylikken basladi hic sikintisi yokmus mama falan vermiyor hala emiyor cocugu gayette tombis isyeri ile anlasmis öğlen çalışıp 1bucukta süt izni için çıkıyormuş bir daha dönmüyormuş