Gllddliii Kızlar 2 yıldır boştaydım sonunda atandım şükürler olsun bebeğim 5 ay 13 günlük oğluma teyzem bakcak sadece emiyo biberonu kesinlikle kabul etmiyo napcam şimdi ben böyle kendimi kötü hissediyorum 😞
Musam Gllddliii bende hemşireyim inş bende atanırım da sizin gibi mutluluğumu burda paylaşırım 🙏😍 hayırlı olsun 🙏♥️
Melisammmmmm Gllddliii Hayırlı olsun öncelik mesleki hayatın için sevindim Yavaş yavaş biberonla vermeye ve ek gıda tadımlarına başlayın bence yoksa sen gelene kadar aç kalır bebiş 😔benimde 4 gün sonra başlıyor mesaim bebeğim 8 aylık ama bana çok alıştı durmuyor olmadan nasıl olacak hiç bilmiyorum 🙈
Nil614kara Gllddliii Tebrik ederim 😍 darısı bana olsun inşallah bölümünüz neydi ve kaç puanla atandını ?
Gllddliii Hayallerhayatolsa afada memur olarak atandım şehir değiştircez iş yeri uzak teyzeme biraz ek gıdaya başladım 1 aya kadar iş başı yapcam o zaman 6 aylık olcak sabah emzirip gitsem öğlene kadar ek gıda yeterli olur mu acaba
kurtege Gllddliii ne olarak atandınız ? Eğer öğretmenseniz az kaldı dönemin bitmesine zaten. Ek gıdaya başlarsınız süt izninizi kullanıp erken çıkabilirsiniz z
Mmrryy Gllddliii yeterli olmaz. Ben sabah emzirip sağıyorum. Ben gelene kdar kahvaltı yapıyor süt içiyor ara öğün bile yiyor. 2ye kadar. Benimki de çook ağlayıp hiç istemiyodu biberon. Aç kalınca aldı
Hayallerhayatolsa Gllddliii ekmgıdaya başlarsa çok rahat edersin günlük süt kutuları var sayıp bırakırsan daha rahat olur
balkupusu Gllddliii bende o durumdaydim hemen ek gıdaya başladım kaşıkla yiyordu çünkü sütü de kaşıkla verir sonra meyve püresi sebze yoğurt onları falan verdim suan 11 aylık zaman çok hızlı geçiyor içinizi ferah tutun
Gllddliii Hayallerhayatolsa lansinoh biberon aldım şimdi aklı başında olduğundan mı almıyo biberonu anlamıyom bide avent mi denesem