Deletedmom378 benim kızımda almıyordu şuan 4.aylık emzikte almıyor.bende sabırla biberonu ağzına sıkarak başladım şükür alıştı.kaşıkla çok zor oluyor.şimdi lıkır lıkır 5 dk da içiyor.ama memeden uzaklaştı.malesef sütüm yaramıyordu kızıma benim için sorun olmadı emmesi.ama hala sütüm geliyor mecbur sağıp biberonla veriyorum ziyan olmasın diye