Bvg ARZU83 yaa gercektenmi bende bundan cok korkuyorum ise baslamam lazim nasil yapicam kasiklada ittiriyor diliyle zaten emme kadar o da tatmin etmez
Deletedmom378 Kezikez ah evet aynen öyleyiz bizde öyle yapıyorum ama çok az emiyor hava da çok sıcak sıvı kaybı yaşamasından endişeleniyorum
Deletedmom378 Bvg buzluğa atın mümkünse ben hep attım birazını ihtiyacı olana verdim gerivkalanini ek gıda zamanı için ağırdım yiyeceklerine katmak için benim kızım hiç almadı göğsümü daha doğrusu bana emzirmeyi gösteren olmadı bende bebeği tutmaya korktum başlarda o yüzden beni emmiyor
ARZU83 Deletedmom378 Biberonla zorlayınca mamada içmiyor. Mecbur kaşığa devam. Ben kaşıkla beslediğim için gece beslemesi yapamıyorum. Uykudayken bile biberonu almıyor. Ama sizinki çok küçük gece beslenmesi gerekiyor. Umarım biberonu kabul eder.
Hilalelizan Deletedmom378 avent mavent hikaye benim kızımda biberon istemiyodu ne biberon başlıkları denedim olmadı marketten geçen gün bi biberon başlığı aldım sert suluk başlığı gibi onu bi sevdi ki anlatamam benim bebeğimde 3 ay 19 günlük
Deletedmom378 Hilalelizan saka gibi ama onu da almıyor şu atak haftası mi zimpirtisi mi neyse galiba onun içindeymiş tam galiba ondanmista ondan böyleymiş hava sıcak sıvı kaybı yaşıyor ac kalıyor ben çok korkuyorum ...
Deletedmom378 Zmnl19 cam şişeyi taşıyamıyor ben biberon kullanırken sadece destek veriyorum çünkü tamamiyle ben tutup kızıma icirmiyorum ki o da tutmayı öğrensin diye tutamadı çok ağır geldi
Hilalelizan Deletedmom378 https://hizliresim.com/86MppW bak bu uçtan kullanıyorum bide güzel emiyor anlatamam burda bi post açmıştım bebeğim mamayı sevmiyor mamada içsin istiyorum falan diye dert yanmıştım bu başlık sayesinde sağdığım sütüde içiyo suda içiyo mamada içiyo içiyo Allah içiyo 😂😂
Oyku123ss11 Deletedmom378 yok canim bebek emmediginde akmiyo emdikce geliyo birde tam biberon tutar gibi degilde agziyla paralel olcak sekilde ver yari ucunda yarim sut veya mama olsun yatisida bos
Deletedmom378 Oyku123ss11 ay Allah razi olsun bir de öyle deneyeyim hiç bir biberonu almıyor çünkü 🙏🏻
pinkyy Deletedmom378 canım Dr.Browns,Mamajoo ve Avent Naturel kullanıyorum ikizlerimde,5aylık oldular mecbur sağım yapıyorum öyle veriyorum bende,buzluğada atıyorum benim kurtarıcım oldu buzluktaki sütler
Deletedmom378 pinkyy boşluktaki sütleri içmiyor tadını sevmedi ek gıda zamanı kullanıcaz bu gidişle sanırım 🤭 hiç bir biberonu almiyir
Aysnrbl Deletedmom378 Philips aventin anne göğsü gibi 120 ml ilk cam biberonunu almıştım biryere giderken yada ilk zamanlar sütüm akıyodu sağıp biberona alışması için eriyodum alıştı çokta güzel içti gerçekten anne göğsü gibi 1 deliği vardı sonra kendim iğneyle açtım çok çok iyi oldu tavsiye ederm
Gyed Deletedmom378 ne zman başladı meme reddiniz bizde 3ay 5 günlüğüz yeni atlattık meme reddini bir daha yasamak istemiyorum
Gzdgzd Deletedmom378 Philips in yenidoğan seti var ondan aldım bende 20 günlüğüz biberonu resmen vakumluyo deli gibi hatta emziği bile biberonun ucu gibi bulana kadar öldüm çünkü o biberonu emzik gibi kullanmak zorunda kalmıştım başka bişey almıyodu bi dene istersen
Alyosunannesi Deletedmom378 benm kızımda lansinooh dan baska biberon kullammiyor. Bencw birdw lansinoh dene