Mervek92 ya o bazen bizdede oluyo dün gece mesele üç kere uyuttum tam dalmıyolar beşiğe kıyunca uyanıyo malesef birer saat şimdilik çekin zaman geçtikçe yine çekersiniz biraz daha bende kucağımda uyutuyorum öyle daha kolay uyuyo sizde yavaş yavaş alıştırırsınız bide saatlerini kontrol edin mesela kaç saat ayakta kalınca uykusu geliyo esnemey başlıyo mesle bizimki bir buçuk iki saat geçince gözleri kızrıyo esniyo uykusu geliyo re bir saatte ben oyalarsam tabi hem uykuya daha kokay dalıyo hemde fazla uyuyo