keremiko8024 Hemen gidin benimde öyleydi sürekli tuvalete gidiyodum suyun sızıyomuş kalp atışlarımız falan da zayıflamıştı hemen doğuma aldılar beklemeyin
Domino Pembidkurabiye merhaba gittim nst de ağrı cıktı ama düzenli değil. Açılma yok maalesef eve geldim 😫