Merhaba kızlar. Sabahtan beri ayağı kalkmaya korkuyorum. Kalkınca aşırı baskı oluyo ve batma hissi oluyo vajinaya doğru. Kalkmaya korkar oldum duş falan aldım daha da arttı uzanınca oturunca birsey yok. Bebek de çok az hareket etti. Bir de az az iç çamaşırım ıslanıyor. Bunlar doğumun belirtisi mi? Sancı yok. Bu şekilde olup doğumu başlayan var mı?