kirmizibalikgolde boğaz kültüründe beta üreme olmadıysa antibiyotik kullanmıyoruz. Doktor buna bakıp verdiyse kullanırım evet ama sonrasında çocuğumun bağırsak florasını toparlamak için ekstra şeyler yaparım. Ve doktorunuzun bakış açısı çok önemli. 38 buçuk ateşte limon sulu çorap, 39 buçukta calpol dedi mesela bize doktorumuz. Ve aşıları önermiyor, malesef geç bulduk kendisini. Ve çok çok iyi bir çocuk doktoru. Varmak istediğim nokta şu size antibiyotik iyi gelmiştir kimisine dokunmuştur vs ama kullanmak istemeyen, zararlı diyenlere yok onlarda aşı karşıtları zaten demeyin. Bakın o da okumuş doktor olmuş ve aşı önermedi.