kızım 9 aylık olacak 6 gün sonra .
4 aylıkken covid oldu bogazlqri felaketti antibiyotik başladı doktorumuz.
2 gündür de 39 derece ateş içinde sabah doktora gittik bu boğazla sen su bile icemezsin dedi antibiyotik başladık.
ama bazı arkadaşlar sanki çocuğuma zehir veriyormuşum gibi hissettiriyor. çocuk bağışıklık kazanamayacak diyorlar . çocuk 39 derece ateşle nasıl iyilessin antibiyotik olmadan. doktorumuz en en en en iyi çocuk doktorlarından biri bu arada yanlış yaptığını da düşünmüyorum. sizin fikriniz nedir