dnzcyc Denizzz88 bunları duyunca kafam karışıyor iyice 😅 Ben de tepsisini kullanıyorum hep biraz da dışarısı için istemiştim. Ne kadar silsek de dışarıda yiyeceğini direkt tepsiye koymuyorum. Neyse ebebekte karar veririm artık birazdan gidicem😂
rua_da_senhora_das_verdades dnzcyc Bebeğim genelde yemeği bittiğinde veya yemek istemediğinde çıkarıp atıyor. Bunun dışında kullanışlı. Muadili vs varsa onları değerlendirebilirsiniz diye düşünüyorum.