Gulsum_coskun ben alıyordum eskiden daha seviyeli idi ama 😂 şimdi suratsız kasiyerler memnuniyetsiz bişey sorunca cevap vermeye tenezzül etmeyen reyoncular falan soğudum resmen bide her gittiğimde gelmedi denildiği için gitmiyorum artık ha çoğu şeyi de aldım hamilelik donemimde falan