Gulsum_coskun Kızlar antalyada 5 tane a101 e gittim bebek telsizi falan gelmedi hiç dediler ama afişlerinde var siz aldınız mı başka A101’lere gelmiş mi acaba
Beyza_momss Gulsum_coskun bizim burdakine zaten hiç bişey gelmiyo güya 😏 artık sormuyorum da gitmiyorum da bu yüzden
Deletedmom27337 Gulsum_coskun uygulamasına bakabilirsin varsa yakın mağazanda evine getirirler. Ama bn aldım memnun kalmadım iade ettim.
Saremmask Gulsum_coskun a101 den elektronik , yada böyle bebek eşyaları flan almayn hemen bozuluyorlar
Gulsum_coskun Beyza_momss A101 de hiç bir şey almamıştım bu güne kadar BİM’in ürünlerini seviyorum ilk defa ucuz şansımı deniyim dedim onda da yokmuş 🤣
Gulsum_coskun Deletedmom27337 evet baktım sabah 8.40da baktım tükendi yazıyordu yalancılar ne ara geldi ne ara tükendi acaba 🤣
Gulsum_coskun Anesanne hadi ya üzülmiyim o zaman hiç kiwi marka 140 tlydi baya ucuz olunca piyasaya göre alıyım demiştin nasip artık
Y-A-Annesi Deletedmom_123 ben internetten sipariş etmiştim güzeldi eskiden almıştım simdikine gerek duymadim
Gulsum_coskun Y-A-Annesi kiwi marka 140 TL diye görünüyordu ama malesef hiç bi mağazaya gelmemiş nasip artık
Gulsum_coskun Saremmask genelde A101’den alışveriş yapmıyorum zaten BİM’e gelirse alıyorum BİM’in ürünlerini seviyorum ama ilk defa ucuz diye alıp şansımı deniyim dedim oda nasip deilmiş 🤣
Hellomoto Gulsum_coskun öyle yerlerden alma zaten bozulur ben ebebekten telsiz aldım hem fiyatı uygun hem sorunsuz çalışıyor
Gulsum_coskun Hellomoto çok kullanıcağım bir şey deil 140 TL yazıyordu piyasaya göre çok ucuz olunca alıyım balkonda falan oturunca kullanırım dedim ama nasip deilmiş
Beyza_momss Gulsum_coskun ben alıyordum eskiden daha seviyeli idi ama 😂 şimdi suratsız kasiyerler memnuniyetsiz bişey sorunca cevap vermeye tenezzül etmeyen reyoncular falan soğudum resmen bide her gittiğimde gelmedi denildiği için gitmiyorum artık ha çoğu şeyi de aldım hamilelik donemimde falan
Deletedmom27337 Gulsum_coskun gece 00:00 da açıklıyor perşembe ürünleri bende genelde o saatte sipariş veriyorum o yüzden bitmiştir :)