talula Ulu orta bile yapılsa bu şekilde mahrem görüntü paylaşımı kişilik hakları ihlali, bu yüzden aslında çekenin başını ağrıtır. Üstüne görüntüler pornografik ve bunu yaymak yine çekip paylaşanlar için sıkıntılı olur.
Görüntülerdeki tipler ruh sağlığı yerinde olmayan, cezaevinden izinli gibi tekin olmayan insanlar ve yine çekenler hiç korkmadan çekip servis ediyorlar.
Hatta sanki olayı önceden tahmin etmiş gibi başlamadan çekmeye başlanmış gibi bazıları.
Ve üst üste geldikçe geliyor bu tarz görüntüler.
Üst üste gelen başka ne var ülkede? Zam, ekonomik felaketler vs.
Şimdi bu görüntüler ortamlara yayıldıkça ne oldu? Herkes bu ortalıkta yiyişenlere odaklandı. Ahlak, namus elden gidiyor derdine düştü. Özellikle muhafazakar profilli insanlar için “eyvah eyvah, kıyamet alameti” moduna geçiş oldu. Ekononik sorunlar rafa kalktı. Biraz bu yazdıklarım üstünde de düşünülmeli bence.