Mihrakuzusu benim bebeğim uykuya daldıktan 10-15 dakika sonra ağlayarak uyanıyordu ağlayınca da kusuyordu. Nerdeyse 11. Ayda hep böyleydi doktora götürdüm bu damlayı yazdı. Baya vicdan yapa yapa ilk gün verdim uykuya güzel daldı aralarda uyandı emdi yattı falan ertesi gün öyle huysuz ve sersem gibiydi ki. Sonra baya bir kullanmadım yine ağlayıp kusunca bi gece daha verdim gece boyu huysuzlandı gözleri kapalı mızmızlandı durdu bir daha vermedim