Mihrakuzusu benim durumum da sizin gibi. Evet gece uyanmalarini kesmedi. Ama amacım zaten gece 1 e kadar uykusu olsa da uykuya direnen bebeğime bir düzen olusturmakti. 10 aylıktı. Şuan kaç damla tam hatırlamıyorum ama 20 ise 15 verdim örneğin yetti. En azından bir hafta içinde saat 10 da beni uyut tribüne girmeye başladı bebeğim. İlacı 45 dakika önce veriyordum. Böylelikle düzen oluşturdum. Düzen oluşunca kestim. Hiç de düzen tekrar bozulmadı. Ara ara bozulduğunu hissettiğimde verdim sadece. Ben iyi ki kullanmışım şahsen. Destekli memede uyuyor bu arada. Öyle koyduğum yerde uyutmaya falan da yaramıyor. Ama düzen oluşturuyor, bizde oluşturdu. Hem doktor tavsiyesi ile baslayanlari dahi okumuştum. İçeriği bitkisel ilaç da sayılmaz kanımca..
Melisa, papatya ve bir bitki daha vardı bunların ekstreleri tamamen.