Gizemlibirisi Nimetdogann ya bende üstümde nasıl durur bilemedim. Kardeşinizin resmini yüzünü kesip atabilme imkanınız var mı acaba. Kararsız kaldım daha 2 ay var kesin girerler aklıma
Nimetdogann Gizemlibirisi https://mutluresim.com/images/2022/05/25/13jns.jpghttps://mutluresim.com/images/2022/06/02/19GIm.jp Kuzenimizin nişanında giymişti şık durdu abartı da durmadı hatta çok uygun bir fiyata almıştı yanlış hatırlamıyorsam 330 TL gibi bir şeydi
Nimetdogann Gizemlibirisi baş yaptırma konusuna gelince bence kesinlikle yaptırın evet abartılı taşlı tuşlu şeyler olmasın ama kuaförde yapılan derli toplu duruyor bozulmuyor gün boyu kurtarıyor kardeşim o gün yaptırmadığına pişman olmuştu sürekli şalını düzeltme ihtiyacı hissetti
Gizemlibirisi Nimetdogann çok yakışmış canım acaba kardeşinizin boyu kaç. Birde nerden aldınız hangi beden üzerindeki
Nimetdogann Gizemlibirisi kardeşimin boyu 160-163 filan 42 beden moda Merve’den almıştı herhalde yanlış hatırlamıyorsam
Gizemlibirisi Gryffindor He tamam diğer elbiseye yazdın da. Bak burdan arkadaşın birinin kardeşi giymiş o abartılı dediğiniz elbiseyi. Hemde kuzeninin nişanında. Ben ne edicemm düğün sahibiyim 🤣🤣🤣
SevimnurBasaran Gizemlibirisi 10 gün sonra kaynimin duugunu var sizinkiyle aynı renk elbise aldım. Elbisenin kumaşı janjan ama sal olarak aynı kumaşı bulamadım renk tonu olarak hiç uymadı bende Medine ipeği aldım
Karamgurme Gizemlibirisi nişan başı gibi istemiyorum yazmışsınız ama sedasozak diye bı kuaför var onun sayfasında çok sade söz nişan gelinleri var dümdüz şal bağlamışlar aslında bazıları da bayağı uzun şal o sayfaya bakarsanız güzel fikirler var bence inanın abartı değil
Gizemlibirisi Karamgurme bakarım canım çok teşekkür ederim. Evet sade bağlama istiyorum çok ufakta bir detay inci gibi bişey olabilir en fazla
Gryffindor Gizemlibirisi Yok ben ona abartılı demedim başkası dedi sanırım o da güzel ama almışsın zaten bir sürü de para bu elbiseler 😃 ama alırım sorun değil diyorsan için rahat etsin al gitsin 😃
Karamgurme Gizemlibirisi dediğim kuafor aksesuarsiz drapesiz dümdüz şal baglamis ama aşırı zarif his duruyor
Deletedmom_36 Gizemlibirisi Esarp seklinde janjanli kumas kestirin esarp baglayin boynunuzun icine sokun. birde uzun ince aynj kumastan kestirin atki gibi ama arkaya gelicek uclar arkaya sarkitin igneleyin boynunuzdan
Gizemlibirisi Nimetdogann kız ne zaman aldı yaa şimdi bu elbiselere en az 900 diyolar bende 160 boyundayım bana da yakışır demekki
Gryffindor Karamgurme Ben kendi nişanımda öyle yapmıştım drapesiz taçsız uzun bıraktım arkama doğru dümdüz. Çok asil duruyor ve modası asla geçmez. Elbise ön plana çıkıyor
Dila97 Gizemlibirisi abiye harika rengi cok şık sizin yerinizde olsam basimi yaptrmam bu baglma sekli gayet uygun ve guzel duruyo zaten gelin harici bas yaptrmak sacma ve abarto geliyo bana ama yok annem illa istyo diyosaniz abarti olmadan bi aksesuar kullanabilirsiniz ben cok begendim ♥️
Gizemlibirisi Dila97 tatlım inan yaptırmaktan kastım kuaföre gittiğim bile anlaşılmayacak şekilde. Tesettür başları sevmiyorum zaten. Makyaj için gidicem kuaföre, belki bir öneri olur ufak bişry takıp şıklık katan olmuştur diye sordum
Nimetdogann Gizemlibirisi ayy şimdi düğün sezonu açıldı ya abartırlar da abartırlar artık iki ay bile olmamıştır biz alalı olur olur onun da boyu öyle normalde uzun boylularda daha böyle bilek ayakkabılar filan görünüyor kardeşimde normal boyda oldu topukluyla
Dila97 Gizemlibirisi anldim canimm makyajini patlat o zmn yada capraz model yapiyolar o tarz bisey yaptr ama abiyeyi golgelemesin umarim gonlunuzce olur 🌸