Kızlarrr kardeşimin düğünü var 2 ay sonra.kızıma ve kendime anne kız kombin yaptım. Kendim tesettürlüyüm saten abiye aldım çok abartılı olmayacak şekilde. Zümrüt yeşili. Üstüne aynı renk şal kestiricem ama sizce şalımı nasıl bağlatabilirim model varsa atabilir misiniz. Ama böyle nişan başı gibi istemiyorum sade şık ve boyun kapalı şekilde istiyorum. Ve şal olarak hangi kumaş almalıyım. Janjan kumaş mı alsam nasıl yapsam. Elbisemi de eklerim alta yoruma