Dilaylaa benimde çatala çıkmamla doğurmam bir oldu maşallah diyeyim 😅 ama işte açılma geç oldu bi ara sezaryen dedi doktor kabul etmedim sonra da ben dayanamıyorum sezaryen olsun dedim 5 cm açıklık olmuş bekleyelim dedi bi de kanala inmesi bayağı bekletti zor bi doğumdu bir daha hamile kalırsam direkt sezaryen isteyecem demiştim doğumdan ama acısını unutmuşum 😂 kendi sancısı olanlarda da süreç bu şekilde ilerlemiyor mu hani suniye herkes kötü
Gözle bakıyor ya o sebepten kendi sancısı olanları merak ettim 0 sancıyla gitmiştm 41. Haftaydı suyum gelmişti mecbur suni sancı aldım