birtutamsac ben suni sancı ile doğum yaptım. Sabah dokuzda başladı sadece bir iğne yaptılar öğleden sonra üç oldu bende bir şey yok 😅 sonra da fitil yerleştirdiler sancı verecek bu dediler fitil den sonra başladı yani başlarda regl ağrısı gibiydi sürekli haraket ettim akşama doğru şiddetlendi ama dayanılmayacak bir şey değildi zaten çok artınca sıcak duşa soktular uzun süre suyun altında durdum çok rahattım, sonra suyun altından çıkıp çatala geçince bebeğin kafası gelmiş dedi ebe iki üç ıkınma doğum oldu 😅 doğum anındaki acı gerçekten büyük acı ama saniyelik bir acı sonuçta doğum oluyor çok normal.