Omurbebek Kerem_mom benim de uyanıp emip uyuyor. Bende aç olduğu için uyandığınu düşünüyorum çünkü çok gündüz çok kısa emiyor. Bende başladım ufak ufak birşeyler veriyorum artık
_hamisanne Omurbebek doğduğundan beri sürekli uyanır emip uyurdu ama bu ay emip uyumuyor çok zorluyor gece asla sallamazdim artık sallanmak istiyot
Veragillerden Omurbebek Herkesin farklı bitiş tarihi. Netten bakabilirsiniz. Bizim üç buçuk aylıkken başladı, dördüncü ay sonu bitti, 35 gün sürdü. Google’a Atak dönemi hesaplama yazıp hesaplayabilirsiniz
Busbusss Omurbebek maalesef bende bilmiyorum ya 11. Aydan sonra en geç düzeliyormuş gece uykusu diye sabrettim ama hayal kırıklığı oldu😒😏
DurununAnnesi- Omurbebek eğer destekle uyutuyorsanız geceleri sık uyanır, ama 4-8-12 aylar en zor aylardır. Bebeklerin km taşlarından biridir. Uyku gerilemesi yaşarlar. Ben bebeğimi uyumuyo diye gecenin 3ünde arabayla dolaştırdığımı bilirim