Omurbebek Kızlar bebeğim 4 ay 12 günlük. Gece uykusuna dokuzda yatıyor. Ama saat başı kalkar. Ve en ufak bi seste kalkar. Uyuduktan sonra hemen uzanıyorum ki ses çıkmasın uyanmasın diye. Sizce gece neden çok sık uyanıyor?
ogrtmnanneee Omurbebek valla benim bebeğim 9 aylık doğduğundan beri deliksiz uyku bilmem çok sık uyanır en uzun uyuduğu uyku 3 saattir o da çok nadir genelde her saat iki sAATE bir mırıldanır
Senaumy_06 Omurbebek gündüz uykusu nasıl yorgun bebekde çok uyanırmış bı yazıda okumuştum gündüz bide çok uyursa da gece sık uyanırmış
Busbusss Omurbebek merhaba benim oğlum 1 yaşına girecek haftaya 1 gün olsun sabaha kadar uyumadı bu zamana kadar saat başı bilemedin en en fazla 2.5 saatte bir kesinlikle kalkar yetmezmiş gibi bazı geceler uyanıyor ve 2-3 saat uyanık kalıyoruz
Omurbebek ogrtmnanneee aynen benimde öyle ama bu aralar çok sık uyanıyor. Yarım saatte bir uyanır oldu.
Omurbebek Busbusss acaba neden öyle ya. Ben aç kalıyor diye uyanıyor dedim ek gıdaya başladım yine de uyanıyor. Hemde çok sık uyanıyor
Betuloz Omurbebek benim bebeğim 2 yaşına girecek hala öyle bende nedenini çözemedim gitmediğim doktor kalmadı inşallah sizinki geçer
Kullanici5138 Omurbebek 4 ay 3 gunluguz.. 9da uyur, ben de uykum olmasa bile kosarak gidip yatarim. Cok sikildim bu aksamlardan..ve her yarim saatte bir uyanip emer
Veragillerden Muhtemelen atak dönemindesiniz. Dördüncü ay atak dönemi en zor olanlardandır. Geçiren birisi olarak diyebilirim ki sabredin…
Senaumy_06 Omurbebek benim kızım da öyleydi 6 aylik çok sık kalkardi gunduzde 2 2.5, saatte bir uyurdu biraz düşürdüm 4 uyku yerine ,3 uyku yaptım şimdi gece sadece 1kere kalkıyor
Omurbebek Senaumy_06 nasıl yaptınız benim bebeğim gündüz iki saatte bir hemen uyur ben uyutmasam bile ağlar hemen meme ister veririm uyuya kalır
Omurbebek Kerem_mom benim de uyanıp emip uyuyor. Bende aç olduğu için uyandığınu düşünüyorum çünkü çok gündüz çok kısa emiyor. Bende başladım ufak ufak birşeyler veriyorum artık
Busbusss Omurbebek maalesef bende bilmiyorum ya 11. Aydan sonra en geç düzeliyormuş gece uykusu diye sabrettim ama hayal kırıklığı oldu😒😏
_hamisanne Omurbebek böyle bir post açmayı düşünüyordum yemin ederim bizimki de 4 ay 23 günlük saat başı uyanıyor
Veragillerden Omurbebek Herkesin farklı bitiş tarihi. Netten bakabilirsiniz. Bizim üç buçuk aylıkken başladı, dördüncü ay sonu bitti, 35 gün sürdü. Google’a Atak dönemi hesaplama yazıp hesaplayabilirsiniz