Elifbst merhba kusura bakmayın çok geç gördüm malesf mesajınızı sanırım deprem için yazmışsınız Allah razı olsun iyiyiz çok şükür Adıyaman besnideyim deprem oldugu zaman da burdaydım malesf çok zor günler geçirdik hala devam ediyoruz elhamdillah evlatlarım sağ çok şükür herşeyimiz gitti konteynır da kalıyoruz