Bacım hepimiz aynı durumdayız ne yazık ki ne Şahinbey ne Şehitkamil de ev yok yok yok hepsinin köküne gıran girdi. Olmaz olasıcalar bilerek yapiyor kiralar daha da artacak diye vermiyorlar . 3 binden aşağı ev kalmamış . Ama bakınca da 3 bine bile ev bulunmuyor