TheBaby
Bebeğiniz 1 yasini gecmis. Zaten 1 yas sonrası anne sutu alimi beslenmenin %30unu olustursun en fazla, mamayi daha az tuketse de uygun diyorlar..
Doktor alerji nedeniyle gunde 1 kere eski usul mamayi/sutu onermis olabilir size. Kizimin doktoru da sütü cok az verip denememi söylemişti. 2 yasinda her gün icse kabiz olur hala mesela. Çocuga uygun oneriler onemli burada. Size iyi gelen baska çocuga, baska çocuga iyi gelen size iyi gelmeyebilir.
Ayrica evet ilac/mamanin artik bir sektörü var. Ilac tanitimlari, ucretler, karsiliklar aldi basini gitti. O yuzden kimi doktor x gaz damlasini onerirken kimisi y diyor. Bu nedenle içeriği aslinda tamamen bitkisel olmayan bye bye night herkesin dilinde. Ancak bu sutle/pirinç unu ile ilgili bazi bilimsel dogrulari da hatalı yapmiyor. Mesajinizi görüp 4 5 aylik bebege pirinç unu, mama vs vermeye kalkisan olur. Dusunen varsa yapmasin :) pirinc ununun hiçbir besleyiciligi yok. Sut deseniz vücudu yoruyor. Fazla kalsiyum demiri azaltiyor..