Kızımın tüm vücudunda lekeler çıkmıştı belki hatırlayanlarınız olur. Bi çok şeyi kestim geçmedi. Mamayı kesince hepsi geçti. Bebelac gold kullanıyordum 6.ayından sonra. Doktor mamayı alerji testi için gittiğinde yanında götür dedi. Ama bişey çıkmayadabilir mamada. Herşey havada kalabilir. Bebeklerin %70 inde çıkıyor artık dedi bu rahatsızlık. 1 yaşını geçmiş artık süt ve pirinç unu biberon maması verebilirsin dedi. Hocam süt için iyi şeyler söylenmiyor her ne kadar çok katılmasamda, uzman görüşleri ikiye bölünmüşsede insanda acabamı diye düşündürüyor diye sordum. Süt için bunu düşünen mamayı hiç içirmesin bebeğine dedi. Mamaların çoğunda palm, ayçiçek vs yağlar ayrıca tam bilmediğimiz karışımlarda mevcut. Süt en temiz içecek. Bir doktor olarak bu pazarlama ve süt içilmesin mama verilsin gibi pazarlama stratejileri ve buna ortak olan uzmanları ben sana anlatsam zamanımız yetmez. İnternetten uzak durun. Sadece doktorunuzu dinleyin ama mama firmalarıyla ücret yada tatiller karşılığında anlaşma yapan doktorları değil dedi. Haziran 14 te alerji randevumuz olduğu için şu an ben pirinç unu biberon maması ile devam ediyorum. Gece 4 kez uyanan kızım 1 kez bu mamayı içince güzelce uyuyor. Demekki tok tutuyor. Aynı şeyi mamada yaşayamadım. Sürekli ayaktaydık. Yaşına uygun olmasına rağmen mama, sürekli açlı hissettiriyordu. Bunu paylaşmak istedim sizlerle. Alerjili bir bebeğiniz varsa.