Aayseakdagtrkylmz Bizimki 5 aylik hala ayni seyi yapıyor. Ama kilosu gayette iyi. Memeyi veriyorum kemiriyor sut cekmiyor. Kilo alimi iyiyse Normal yani
Betujjj Selcanasral kesfediyor o emdiği yüzünüzü sonra dokanarak kendine cekecek burnunuzu cenenizi hatta parmağınızı emmesi çok normal 🌸🥰
ezehraa Selcanasral bizim 23 günlük ve öyle çok darlanıyorum bazen doymuyo mu diye bile düşünüyorum yani
Selcanasral ezehraa saglık ocagından 1 aylıkken söylüyorlar bide bez takibinden anlamak çok mümkün ama insan tedirgin oluyor cok iyi anliyorum sizi
ezehraa Selcanasral çocuk çok zormuş ya insan tabi bilsede tedirgin oluyor her şeyinden sağlıkla büyüsünlerde 🙏🌸
Selcanasral ezehraa benim ilk bebegim gerçekten çok zor oldu ilk zamanlar ama alıştım çok sükür yeterki saglıklı olsunlar dediginiz gibi rabbim ilk sağlık versin evlatlarımıza 🙏☺
ezehraa Selcanasral benimde ilk ve gerçekten zor bide annem var şuan yanımda o olmasa napardım hiç bilmiyorum 🤷♀️ şuan bile sabahtan beri uyumafı ve öyle ağlıyor ki insan şaşırıyor napayım diye 😔
Oyku123ss11 Selcanasral bizimde oyle emiyo yarim saat sonra doyuyo cekiyo kendini ama hala meme ariyo yapisiyo emzik veriyorum hemen onla kaniyo
Selcanasral Oyku123ss11 ben ilk emzik vermedigim icin bidahada naptıysam almadı sürekli baş parmagını emiyor umarım çok uzun sürmez
Mucizem_0809 Selcanasral ben doğar doğmaz tıktım emziği gayet rahattım ama şuan asla almıyor 3 aylık olcak 1 haftaya😂 beni kullanıyor emzik niyetine
Selcanasral ezehraa benim hic kimsem yok yanimda aksama kadar tekiz kızımla ve kızım sürekli kucak istiyor gündüzleride asla uyumaz asla aksama kadar evde kucakta geziyoruz
ezehraa Selcanasral Selcanasral oo çok zorya bende eve gidince çyle olcam gibi gözüküyor valla Allah herkese yardım etsin bi büyüseler 4 5 aylık bile olsalar daha rahat oluruz belki
Mucizem_0809 Selcanasral ben emziriyorum yarım saat üstüne mama veriyorum üstüne gene aranıyo 😂😂 yeni nesil doymak bilmiyor maşallah utanmasak meme dışarda cok cok emerek gezicez
Mucizem_0809 Selcanasral orası ayrı canım önceden mamayıda çok severek içerdi şimdi onuda almıyo 😂 evde saksı gibi oldum meme dışarda vik vik çekiştiriyo ☺️😀☺️ Aynen yeterki emsin emsinki azcık olan süt çoğalsın