Boncuk-anne bence güzel bir ortam takım arkadaşlarını da sever anlaşır isen tadından yenmez. Ben haksızlığa gelemeyen bir insanım mağazada 3 kişiydik müdür ve yandaşı dışarıda dondurma yiyor bende mağazada yirtinıyordum birazda ters düştük bastım istifayı ama sonrasında keşke biraz dayanıp başka bi mağazaya geçmeyi bekleseydim diye çok pişman oldum. 😊