Hayallerhayatolsa Aslında gerçekten biz de atmak hiç istemiyoruz. O atılan ürünler mağazaya eksi yansıyor dönemsel envanteri bozuluyor inanın ki bu ürünler neden atılıyor diye hep biz hesap veriyoruz. Tarihi gelen ürünü satmak yasak, personele satmak yasak. Fire denilen atılan ürünler yenmez, kullanılmaz kayıt altına alınıp atılır. Aslında burada müşteriler çok önemli. Fifo yaptığımızı biliyorlar yeni geleni tarih nedeniyle alta koyuyoruz, gidip orda alıyorlar. Herkes yeniyi alırsa üstte kalanı kimse almaz önle çöpe gider. Herkes yeniyi aldım kar ettim sanıyor ama onlar milli sermaye. Üreten getiren herkes zarar ediyor ülke halkı zararda. Kanunen düzenlenmeli tarihi gelen ürün %70 indirimle satılmalı