OncedenGurme Nidanurr bölmeli tam tabak kullanıyorum, memnunum. Ama puzzle daha kullanışlı olur bence. Bu arada ben alırken 100 lira bile değildi. Şu an 200 küsür olmuş fiyatları. O kadar para vermezdim
Tuba_engn Nidanurr Ben iki şeklini de almıştım. kase, bardak, önlük, kaşığı hepsini çok severek kullanıyoruz. Koku yapmadı ayrı yıkıyorum ve karbonatlı suda bekletiyorum. En güzel yani 🧩 gibi olmasını çok seviyorum. Tek kullanımda küçük be yer kaplamıyor.
Ebru-isil Kk41 biberon temizleyicileri,fairy bebeK, frosch un falan da var çeşitli markaların cif biberon temizleyici falan da var.
Kk41 Ebru-isil ben başka bi marka kullanıyordum onda da koku sinince bıraktım. Frosch koku yapmıyormuş onu alayım bari. Teşekkürler 💕