Nidanurr biz bölmeli olanı kullanıyoruz o daha kullanışlı bence puzzle gibi olana göre .Bir de normal deterjanla değil de kokusuz bebek deterjanı ve ayrı sünger ile yıkıyorum arada da karbonatlı suda bekletiyorum. Aslında bakım talimatlarına göre yıkarsanız koku olmuyor. Makinada değil elde yıkanmalı ve sıcak su ile. Bu arada demin sms gelmişti babymallde net %50 indirim vardı. Benim 2 yıla yaklaşıyor alalı o zamanlar 80 TL idi ben 40 a almıştım %50 ile şimdi 124 tl yazıyordu