Minikprensannesi busrababuz bende mustela kullandım dogdugundan beri baktım geçmiyor başka bi doktora götürdüm linola nın ürnlerını tavsiye etti süper iyi geldi 2 3 gune ne kuruluk kaldı ne başka bişey tavsiye ederim
Fdygultekin busrababuz bizde aynı şeyi yaşadık canım bize de bioderma atoderm Önerdi doktorumuz onunla geçti şimdi mustela şampuan ve bebe yağı kullanıyorum hergün yıkayıp bol yağlıyorum çok şükür geçti
Fdygultekin busrababuz geçer canım ama biraz titizlik istiyor ben sık sık nemlendirdim kurulmasına fırsat vermedim cildin o atoderm kremi de günde 3 kere sürdük o çok çabuk toparladı
Miniginannesi busrababuz benim oglumda oyleydi linola diye bir nemlendirici tavsiye etti doktorumuz ilk kuruluk yuzunde pasldi putur puturdu kullandim gecti gunde 4 kere falan nemlendiriyodum hem vucut hemde yuz icin olani var tavsiye ederim