Zeliff Kimeneayol ilk 6 ay regl olmadım korkmuştum hamile kaldimda çocuk büyüdümü hareket ediyor diye😅
Zeliff Zekiye_123 bende yapmıştım 😅 6 ay regl olmadım acaba dedim hamileyimde çocuk büyüdü tekmeliyor haberim yok 😅😅
Zekiye_123 Zeliff bende halen daha olmadım ama eşim yanımda yok testten sonra yok artık bebek falan yoktur diyorum 😂
Asya_- Kimeneayol 40ım çıkana kadar hissetmiştim :).bence 9 ay boyunca hamileliğe alıştık ondan dolayı
Zekiye_123 Kimeneayol doğurduğumuzu sağ salim büyütelim inşallah ta Rabbim evlat isteyene nasip etsin inşallah 😊😂
Mihrimahim16 Benimde oluyor acaba gebe kaldım da haberim mi olmadı çocuk içerde büyüdü de tekme mi atıyor diye düşündüm 🙄
Ponyo Kimeneayol Bende de oluyor ve hiç anlam verememiştim. 29 günlük Sezaryenliyim resmen pıt pıt ve sürekli hareket var karnımın değişik yerlerinde. Çok enteresanmış ama😅😅