Hazal_170721 Esralparslan1 bizde conformil kullandık çok gaz yaptı kabızlık yaptı mamayı değiştirdik doğduğundan beri mama kullanıyoruz çoğunu denedim diyebilirim şuan bebelac gold kullanıyor memnunuz sap simplex ve nurse Hayvers kullandık ilk 3 ay