Kızlar merhaba 1 ay 15 günlük bebeğim aptamil conformil1 kullanıyoruz ama sürekli ıkınıyor mamayla besleyen anneler sizler neler yapıyorsunuz kakasını yapmakta çok zorlanıyor gaz damlalarımızı kullanıyorum bigoil sap simplex çok üzülüyorum o ıkındıkça 🥹 göğüsümün ucu yok o yüzden emziremedim silikon uçla da çekemedi sağma yapıyorum ama yeterli değil sütüm çok az geliyor tecrübeli anneler ❤️❤️🥹