MomQueen havalar ısınmaya başladı. Benim kızım nisan ayında doğmuştu bende vermiyordum daha sonra bezinde pembelik gördüm sıvı yetersiz geldiği için idrarda kristalleşme oluyormuş ondan sonra vermeye başlamıştım ve bi daha olmadı o pembelik. Tabii doktorunuza sormakta fayda var ki muhtemelen verme diyecektir en iyisi kendi iç gücünüzle hareket etmek bebeği annesi daha iyi tanır suya ihtiyacı olduğunu düşünüyorsan ver çünkü artık içtiğimiz şu bize bile yetmiyor çok terliyoruz.( alanya ya yaz geldi)😄🥰