MomQueen benim bebeğim 2 buçuk aylık, neredeyse bir aylıktan beri ara ara az miktarda veriyoruz. Biliyorum doktorlar anne sütü yeter diyor ama benim sütüm çok yağlı, bazen kakasını zor yaptığında biraz su veriyorum hop hemen yapabiliyor ben ihtiyacını hissettiğim için az miktarda veriyorum birkaç günde bir ama doğrusunu ben de bilmiyorum umarım bir zarar vermiyoruzdur 🤷♀️