Dogabebekkk bende oğlumu 20aylıkken vermek durumunda kalmıştım. İlk günlerden başlayarak kaldığı süreyi artırıyorlar işe başlamadan 2hafta kadar süre ayırmanızda fayda var. Eğer bebeğiniz çocuklarla iletişim kurmayı seviyorsa hiç sıkıntı yaşamazsınız. Sadece her bırakışınızda ağlayacaktır uyum sağlayana kadar ki içeriye girdikten sonra hemen susuyorlar genelde. Bizim ikinci kreşimiz 28aylık oğlum. Hep babası bırakıyordu okullar kapanınca ben bırakmaya başladım her bırakışımda ağlıyor ama saniyelik sürüyor, yani bırakan kişide önemli oluyor küçük yaşlarda ona dikkat edin.
Bütün kıyafetlerine ayakkabısına montuna çarşafına kadar isim yazın karışıklıklar olabiliyor.
Gelişim için inanılmaz iyi geldi bize kreş çocuklarla iletişimi daha da kuvvetlendi.