Anneler merhaba kızım şuan 19 aylık hala alerjik ve emziriyorum süt içemiyor paketli gıda yiyemiyor 3 ay içinde kreşe başlatmak zorundayım şimdiye kadar hep kendim baktım ama işe gideceğim ve mecburen kreşe vereceğim tanımadığım bir ile gideceğim nelere dikkat etmem lazım çok endişeliyim beni neler bekliyor 🥹 daha tuvalet eğitimine başlayamadık deneyimli anneler bilgi paylaşımı yapalım çok ihtiyacım var 🥲