Browni cigdemkstl_ doğduğundan beri uni baby kullanıyordum ama göz yaktığını farkettim şimdi şokta satılan bebeland markasını kullanıyorum gözde yakmıyor bi sıkıntı olmadı
Evolit cigdemkstl_ çok fazla değil mi bu kadar şampuan kullanmak. Haftada bir şampuanlanması yeterli olur diye biliyorum. Bende her gün yıkıyodum doktorumuz bir gün yıka bir gün yıkama dedi.