Ikrazumra19 Sadece yerler degil canım yer gök soğuk oluyo valla boş dükkanın üstünde oturan biri olaraktan yazıyorum bunları sana misafir odamı yakmamama ragmen kalan 3 yer icin 1000 lira dogalgaz geliyordu seneye gelen zamlarla beraber 1500 olur , kendin olsan hırkayla falan durursun ama çocuğa da corap giy hırkayla yat diyemezsin cocuk bu anlamaz seni yaşayan biri olaraktan soguk yere bile bile gitme derim çünkü ağrı orası 3 4 ayda bitecek gibi degildir kışı, eşinin 10 binun üstü maas almasi gerek valla 4+1 i ısıtmaya yetebilmesi icin 😁😁