Ikrazumra19 Bebegim_28 durumumuz sukur iyi ama Ağrı da yasiyorum ve bu kis kaloriferli evde bile donduk o yuzden yerler buz gibi olur diye korrkuyorum
Bebegim_28 Ikrazumra19 Hee yaşadığınız yeri düşününce 2+1 daha mantıklı geldi sanki.. Devamlı orda mı olucaksaniz yani 3 5 sene ise idare edilir 2+1, tayinciyseniz yani.. Benim kendi evim olunca o sıkıntı oluyor ev değişme imkanın olmuyor
Volina Ikrazumra19 garaj üstü benim ev de kesinlikle ısınmıyor belki dis cephe veya güney e bakıyorsa anca kurtarırsın hiç ara farkı dogalgaz a vs diye bağlamayın biz 2bine yakın yaktık hiç ısınamadık 2 oda acıktı salon falan kapalıydı şimdi bile balkona çıkınca ısınıyorum ev soğuk
Vanilyaaa Ikrazumra19 4+1 canım çocuk 2 tane büyüdükce eşyaları vede oyuncakları çoğalıyor 1 odanı çocuklar için oda yap diğer odayida oyun odası yap 2+1 e gidip pişman olursun 🙈
Eylul06 4+1 soguk oluyor yazın iyi oluyor dükkan üstünde oturuyorum 3 ay bilidiğin donuyoruz bir odada ısınmaya çalısıyoruz birde üstüne bir sürü dpgalgaz veriyoruz 2+1 tercih et kira sonucta
Madam Ikrazumra19 ya diğer türlüde ev dağınık kalır ben dayanamıyorum yani öyle olmasına başka bir yerden bakın ev 3+1 falan yok mu ara kat
SusamTanesi26 Ikrazumra19 küçük bir 3+1 den büyük bir 4+1 eve taşındık evimizi kiraya verip kiraya çıktık ama çok iyi oldu odanın birini oyun odası yaptık aşırı kullanışlı söylediğiniz rakam gayet iyi bizim burda evler çok daha pahalı
Ikrazumra19 SusamTanesi26 kirasi uygun ama iste alti garaj ya isinmazsa diye korkuyorum kirasinda degilim de