Benim kızım 21 aylik bizdede bu şekilde problem oluyor tabikide ama biraz onlarida anlayıp kendi hallerine bırakmak gerektiğini düşünüyorum. Çok üzerine gitmiyorum ve büyük biriymiş gibi bir bireymis gibi davraniyorum. Çok zorda kaldığımda seçenek sunuyorum birini seçince kriz çözülüyor. Çokta üzerine gitmeyin kendinizide üzmeyin. Bu bir süreç elbet geçicek. Cocukla cocuk olup keyfini cikartmayi deneyin. Bırakın ağlasın rahatlasın. Ağlamakta bir ihtiyaç sonucta.