Waris aynı şeyleri biz de yaşıyoruz. Oğlum 23 aylık ve oğlumu tanıyamıyorum. Sanki benim oğlum gitti bir başkası geldi bir anda. Sakin kalmaya çalışıyorum ancak zorlanıyorum, devamlı mızmız, herşeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor, üst değişmez bez değişmeye direniyor, banyo yapmak istiyor ama kafası ıslanmasın istiyor, mama istiyor yarım bırakıyor gidiyor, herşey ağlayarak yapılıyor, çok bitkin düştüm. Bir de geceleri uyumama başladı. Allah kolaylık versin bizlere