Kelebek1407 Somerkadir4 bize 1 aylıkken kapanmış dediler emar çektirdik tam kapanmamış dediler. Sıkıntı etmeyin inşallah kafanın büyümesine bakıyorlar doğuştan kapalı doğanlarda varmış. Gerekirse açılabilirmiş ufak bir operasyon dediler.
Kelebek1407 Somerkadir4 bu sorunlar ile karşılaşan çok kişi var canım korkma dua et inşallah bir sorun çıkmaz yavrularımızda 🤲♥️