selambensid benim sütüm tazyikli, kakada mukus ve kusma yapabiliyormus gaz yapabiliyormus. O yüzden alerji mi yoksa değil mi çocuk doktoru ile çözemedik , doktor alerji değil diyor ama ben ısrar ettim bu sefer alerji birimini açtırdım pek hoslanmadi galiba tavrından ama insan şüphede kalmak istemiyor