Biz de çok zorlanmıştık, hemşire temiz bebek bezi istedi onun ortasından bir kesik açtı, arasından idrar torbasını geçirdi o şekilde yapıştırıp bezi de bağlamış olduk. Böyle yapınca orada birşey var diye düşünmedi kızım. Yoksa sürekli elini atıp kaydırıyordu