Hanımlar merhaba kızımın idrarında protein kaçağı var. Bu sebeple her ay idrar tahlili yaptırıp baktırmak zorundayız. Ama bu her ay işkenceye dönüyo resmen🤦🏻♀️Sürekli bandı çıkıyo yaptığı idrar boşa gidiyo🤷🏻♀️Bunun bir yolunu bulan ya da önerisi olan varsa lütfeeeennn yazsınnn🌸