Aezgi Esra17 bence incede olsa örtün ne kadar sıcak olsa bile ben üstüme birsey atma istediği duyuyorum büyük halimleee daha tam sıcaklarda bence gelmedi gündüz sıcak ama gece ve sabahları cok sıcak değil ince pijama ve pike ideal gibi
simbiyotik Biricigimmm pencereyi dün denedim olmadı. Tam karşımızda çocuk parkı var ve geç saatlere kadar ses oluyor. Gündüz sesten etkilenmiyor ama gece demek ki rahatsız ediyor bu seslerden. bir daha deneyeyim olmazsa 🙏🏻
simbiyotik Tugcesilam siz yine klima ile az da olsa düşürebilmişsiniz. Ben onu da yapamıyorum 🥲 nem çok yüksek evde
simbiyotik Esra17 kısa kollu zıbın üzerine ince bir müslin örtüyorum ben sadece bacaklarına. Üşür diye düşünüyorum örtmezsem. Ama yine sürekli su gibi oluyor sürekli üst değiştiriyorum
Esra17 simbiyotik bnde yarın akşam zibinla yatırayim bari üstlerine bisifr ortturmuyolar ki açıyorlar sürekli
otose_san simbiyotik atlet ya da zıbın ile yatıyorlar, pencereler açık vantilatör çalışıyor ancak serinliyoruz
otose_san simbiyotik klimadan hasta olduk kışın ama vantilatör ile sorun yaşamadım. Kafası dönüyor sürekli sabit üzerinize doğru olsa rahatsız ederdi, bi de dönerken yavaşlayıp hızlanma özelliğini de açıyoruz fazla gelmesin diye
Irmakprensesinannesi Miskokulu2 aynen edilmiyor ama klimasizda ew işkence hem bizim için hem bebkler için kziima hergun duş aldırmıyorum 2 kere.ust baş degistiyrm askılı zibinla uyuyor